Gustari sanatoase cu legume crude | Trucuri sanatate

5 idei de gustări sănătoase cu legume crude

Cunoașteți sentimentul acela de “mi-e poftă”, “aș mânca ceva bun”, “aș ronțăi ceva”? Recunosc, mie mi se întâmplă destul de des. Să vă dau exemplu de câteva situații în care mai mult ca sigur o să va regăsiți și voi în ele.

Situația 1: Vreau să gust ceva când vizionez un film sau un serial

Atunci când sunt acasă, după o zi grea de muncă, mă relaxează destul de mult vizionarea unui film sau vizionarea unui serial. Aproape de fiecare dată vreau să mă delectez cu ceva bun.

Situația 2: Vreau să mănânc ceva bun în pauzele de la serviciu

Pe lângă cele 3 mese principale pe zi de care trebuie să ținem cont, specialiștii ne sfătuiesc să avem și 2 gustări. Cele 2 gustări se încadrează perfect în pauzele de la serviciu.

Situația 3: Simț nevoia de o gustare după antrenamentul de la sală

Nu de puține ori, după ce vin de la sală sau după un alergat în parc, simt nevoia de a gusta ceva. Poate să fie doar cazul meu. Cunosc persoane care nu mai mănâncă nimic sau care consumă ceva consistent.

Pentru toate cele 3 situații avem tendința să ronțăim snacks-uri, să gustăm produse nesănătoase. Când spui film, te gândești la popcorn, în pauzele de serviciu se mănâncă chips-uri sau sticks-uri, iar după antrenamentul de la sală-orice găsești la îndemână.

Cred în premiza că ceea ce mâncăm acum se va vedea în sănătatea noastră mai târziu. De aceea este bine să facem o schimbare în alimentație și să ne creăm obiceiuri sănătoase.

Am făcut o selecție de 5 idei de gustări sănătoase și rapide cu legume crude

Morcovi

Atunci când simțim nevoia de o gustare, morcovii reprezintă o variantă sănătoasă și gustoasă. Morcovii sunt o sursă bună de Vitamina A și beta-caroten, ajută stomacul și elimină constipația. Dacă doriți să aveți un aspect de piele sănătoasă, consumați cu regularitate.

Tulpini de țelină

Tulpina de țelină sau Apio poate fi o gustare sănătoasă, proaspătă și consistență. Reprezintă o sursă excelentă de vitamine K, A, C, B6 și B2, un conținut ridicat de minerale: folat, potasiu, calciu, cupru, fosfor și magneziu.

Castraveţi

Castraveții aduc o mulțime de beneficii pentru sănătate. Săraci în calorii, plini de vitamine și minerale, reduc riscul de cancer și ajută tensiunea arterială să scadă.

Buchețele de conopidă

Conopida vine cu un”buchet” de beneficii pentru sănătate. Ar trebui consumată cât mai des, în special în stare crudă. Are o concentrație mare de nutrienți, bogată în antioxidanți, vitamina C, fosfor, vitamina K. Ajută la eliminarea toxinelor din corp, tratează afecțiunile prostatei și protejează sistemul digestiv.

Felii de ardei

Ardeiul gras este o sursa grozavă de vitamina E și joacă un rol important în menținerea tinereții pielii și a părului. Dacă veți consuma o ceașcă de felii de ardei gras, aceasta nu conține mai mult de 45 de calorii. Conține multă vitamina C, care întărește sistemul imunitar, vitamina B6 esențială pentru sănătatea sistemului nervos, beta-caroten. În plus, va fi o explozie de culoare în farfurie.

Comenteaza prin Facebook

DISTRIBUIȚI